Y POLARCZ.czY kupHodinky.czY TIMEX.czY GARMINY stopwatch.czH H.S.H Sport s.r.oW H.S.H e-shop
qr Společenské-hry.czd Drevene-sachy.cz♣ Pokerstore.czL Orienteering.czC RECTAL SPORTident.czL VJsport.czY Kahuna.czH.S.H. ComputerX Všechny e-shopy
DOPORUČUJEME!

suunto 9

autorizovaný obchod
oficiální servis
prodejny a eshop

 

S edicí SUUNTO 9 akce na další modely, označená:

akce45 sleva


SS023365000
SPARTAN SPORT WRIST HR BLUE Performance
15 680,-Kč  12 538,- Kč

SS022663000
SPARTAN SPORT WRIST HR BLUE
13 590,-Kč  10 872,- Kč


SS021842000
Traverse White
11 490,-Kč  8 999,- Kč


SS050000000gr
SPARTAN SPORT WRIST HR BARO GRAPHITE
14 750,-Kč  13 275,- Kč




SS050000000L
SPARTAN SPORT WRIST HR BARO LEATHER
15 990,-Kč  13 490,- Kč




SS020691000
Core Gray Crush
8 950,-Kč  5 990,- Kč


Reklamace

Dbáme o rychlost a důkladnost při vyřizování reklamace, resp. opravy. Přestože držíme dobře zásobený sklad náhradních dílů, v ojedinělých případech bývá nutná součinnost s výrobcem.

Při rozhodování o reklamaci postupujeme vždy podle zákona a řídíme se pravidly výrobců.

Pro snížení rizika nefunkčnosti produktů nabízíme u některých produktů Prodlouženou záruku* a Záruku expresní opravy* se zapůjčením náhradního produktu v případě delší opravy.

Reklamace se řídí Reklamačním řádem H.S.H Sport, s.r.o.

*) Rozšířené záruční služby jsou dostupné pouze u vybraných e-shopů. 

POSTUP UPLATNĚNÍ REKLAMACE

Pro zjednodušení a maximální přehlednost uvádíme pokyny pro proces reklamace. Při uplatnění reklamace doporučujeme následující postup:

  • Reklamaci nelze podat telefonicky. Produkt včetně dokladů je třeba předat osobně, nebo poslat poštou.
  • K výrobkům si vždy připravte záruční list s vyplněným názvem modelu, sériovým číslem, datem zakoupení přístroje a potvrzení prodejce, kde byl přístroj zakoupen, prodejní paragon s vyznačeným datem prodeje a prodejní cenou.
  • Pokud k danému produktu vlastníte Certifikát Expresní opravy, předložte nám jej.
  • Zasíláte-li nám reklamovaný produkt poštou, je třeba ho zabalit tak, aby byl chráněn proti poškození během přepravy. Produkt je třeba poslat vždy kompletní – nelze poslat jen jeho poškozenou část.
  • Přiložte kopie dokladů viz. bod 2 (záruční list s vyplněným názvem modelu, sériovým číslem, datem zakoupení přístroje a potvrzení prodejce, kde byl přístroj zakoupen, prodejní paragon s vyznačeným datem prodeje a prodejní cenou).
  • Dále přiložte podrobný popis závady či nefunkčnosti přístroje.
  • Pro hladké a rychlé vyřízení reklamace je nezbytný e- mailový a telefonický kontakt a adresu pro doručení nazpět.
  • Zboží odesílejte na adresu: Za Ženskými domovy 124/3, Praha 5, 150 00
  • Po přijetí reklamace je předáno k posouzení. Reklamace posuzována v rámci zákonů ČR a dle pravidel výrobce.
  • V případě nedodání dokladů prokazující nárok záruku neběží zákonné lhůty pro vyřízení do doby jejího prokázání.

Prostudujte si Reklamační řád (viz další informace...)