<
⌚ kupHodinky.cz⌚ POLARCZ.cz⌚ TIMEX.cz⌚ GARMIN⌚ stopwatch.czH.S.H Sport s.r.oH.S.H e-shop
⚂♟ Společenské-hry.cz♛ Drevene-sachy.cz♣ Pokerstore.cz◢ Orienteering.cz☼ RECTA◢ SPORTident.cz◢ VJsport.cz⌚ Kahuna.czH.S.H. Computer⛬ Všechny e-shopy
Bestsellery


SS021843000hr
Traverse Black HR
13 290,- Kč












SS019183000
Ambit2 Sapphire (HR)
16 190,-Kč  12 890,- Kč



SS014279010duo
Core All Black - duo color pack
9 990,-Kč  8 499,- Kč




SS019183000demo
Ambit2 Sapphire (HR) - akční nabídka
16 190,-Kč  9 999,- Kč

Reklamační řád

POSTUP REKLAMACE

Dbáme o rychlost a důkladnost při vyřizování reklamace, resp. opravy. Přestože držíme dobře zásobený sklad náhradních dílů, v ojedinělých případech bývá nutná součinnost s výrobcem.

Při rozhodování o reklamaci postupujeme vždy podle zákona a řídíme se pravidly výrobců.

Pro snížení rizika nefunkčnosti produktů nabízíme u některých produktů Prodlouženou záruku* a Záruku expresní opravy* se zapůjčením náhradního produktu v případě delší opravy.

Reklamace se řídí Reklamačním řádem H.S.H Sport, s.r.o.

*) Rozšířené záruční služby jsou dostupné pouze u vybraných e-shopů. 

 


 

 

 

Postup uplatnění reklamace

Pro zjednodušení a maximální přehlednost uvádíme pokyny pro proces reklamace. Při uplatnění reklamace doporučujeme následující postup:

  1. Reklamaci nelze podat telefonicky. Produkt včetně dokladů je třeba předat osobně, nebo poslat poštou.
  2. K výrobkům si vždy připravte záruční list s vyplněným názvem modelu, sériovým číslem, datem zakoupení přístroje a potvrzení prodejce, kde byl přístroj zakoupen, Prodejní paragon s vyznačeným datem prodeje a prodejní cenou
  3. Pokud k danému produktu vlastníte Certifikát Expresní opravy, předložte nám jej.
  4. Zasíláte-li nám reklamovaný produkt poštou, je třeba ho zabalit tak, aby byl chráněn proti poškození během přepravy. Produkt je třeba poslat vždy kompletní – nelze poslat jen jeho poškozenou část. 
  5. Přiložte kopie dokladů viz. bod 2 (záruční list s vyplněným názvem modelu, sériovým číslem, datem zakoupení přístroje a potvrzení prodejce, kde byl přístroj zakoupen, Prodejní paragon s vyznačeným datem prodeje a prodejní cenou). 
  6. Dále přiložte PODROBNÝ popis závady či nefunkčnosti přístroje.
  7. Pro hladké a rychlé vyřízení reklamace je nezbytný e- mailový a telefonický kontakt a adresu pro doručení nazpět. 
  8. Zboží odesílejte na adresu: Za Ženskými domovy 3/124, Praha 5, 150 00
  9. Po přijetí reklamace je předáno k posouzení. Reklamace posuzována v rámci zákonů ČR a dle pravidel výrobce.
  10. V případě nedodání dokladů prokazující nárok záruku neběží zákonné lhůty pro vyřízení do doby jejího prokázání.