HSH.CZ - CELÝ SORTIMENTKUPHODINKY.CZ - VŠECHNY ZNAČKYPOTŘEBY PRO ORIENTAČNÍ BĚHSPOLEČENSKÉ HRYŠACHY A TURNAJOVÉ VYBAVENÍ
H.S.H DOPORUČUJE

Navštivte novou prodejnu na Smíchově a vyberte si model, který vám vyhovuje. Rádi vám s výběrem pomůžeme.

B
barometr
A
altimetr
C
kompas
G
GPS
R
multisport
         
P
puls
EKG
O
puls
optický
D
kalorie
b
výdrž
(GPS)
V
kroky

 

V AKCI SUMMER SALE A DALŠÍ 

AKCE A SKLADEM 

AKCE A SKLADEM

AKCE A SKLADEM
 
AKCE A SKLADEM

suunto 9

autorizovaný obchod
oficiální servis
prodejny a eshop

45 sleva

Nezapomeňte se přihlásit!
► Zvolský běh, 17. ročník!
► MS ČR veteránů
v přespolním běhu

registrujte se

doporučujeme


SS050145000perf
SUUNTO 9 BARO Titanium Performance
19 850,-Kč  16 850,- Kč

SS050413000A
SUUNTO 9 Amber SUMMER SALE EDITION
12 750,-Kč  9 999,- Kč

SS050255000
Suunto 9 Baro Copper - limitovaná kolekce
16 550,-Kč  14 890,- Kč


SS021371000
Core Ultimate Black
9 050,-Kč  4 525,- Kč

SS021257000
Ambit3 Run Black (HR)
8 250,-Kč  4 815,- Kč

SS050413000
SUUNTO 9 Black + Black Leather Strap
14 770,-Kč  10 930,- Kč

Reklamace

Dbáme o rychlost a důkladnost při vyřizování reklamace, resp. opravy. Přestože držíme dobře zásobený sklad náhradních dílů, v ojedinělých případech bývá nutná součinnost s výrobcem.

Při rozhodování o reklamaci postupujeme vždy podle zákona a řídíme se pravidly výrobců.

Pro snížení rizika nefunkčnosti produktů nabízíme u některých produktů Prodlouženou záruku* a Záruku expresní opravy* se zapůjčením náhradního produktu v případě delší opravy.

Reklamace se řídí Reklamačním řádem H.S.H Sport, s.r.o.

*) Rozšířené záruční služby jsou dostupné pouze u vybraných e-shopů. 

POSTUP UPLATNĚNÍ REKLAMACE

Pro zjednodušení a maximální přehlednost uvádíme pokyny pro proces reklamace. Při uplatnění reklamace doporučujeme následující postup:

  • Reklamaci nelze podat telefonicky. Produkt včetně dokladů je třeba předat osobně, nebo poslat poštou.
  • K výrobkům si vždy připravte záruční list s vyplněným názvem modelu, sériovým číslem, datem zakoupení přístroje a potvrzení prodejce, kde byl přístroj zakoupen, prodejní paragon s vyznačeným datem prodeje a prodejní cenou.
  • Pokud k danému produktu vlastníte Certifikát Expresní opravy, předložte nám jej.
  • Zasíláte-li nám reklamovaný produkt poštou, je třeba ho zabalit tak, aby byl chráněn proti poškození během přepravy. Produkt je třeba poslat vždy kompletní – nelze poslat jen jeho poškozenou část.
  • Přiložte kopie dokladů viz. bod 2 (záruční list s vyplněným názvem modelu, sériovým číslem, datem zakoupení přístroje a potvrzení prodejce, kde byl přístroj zakoupen, prodejní paragon s vyznačeným datem prodeje a prodejní cenou).
  • Dále přiložte podrobný popis závady či nefunkčnosti přístroje.
  • Pro hladké a rychlé vyřízení reklamace je nezbytný e- mailový a telefonický kontakt a adresu pro doručení nazpět.
  • Zboží odesílejte na adresu: Nádražní 42/82, Smíchov, 150 00 Praha 5, 150 00
  • Po přijetí reklamace je předáno k posouzení. Reklamace posuzována v rámci zákonů ČR a dle pravidel výrobce.
  • V případě nedodání dokladů prokazující nárok záruku neběží zákonné lhůty pro vyřízení do doby jejího prokázání.

Prostudujte si Reklamační řád (viz další informace...)