NAŠE BENEFITY

H.S.H Sport na Firmy.cz

Vše skladem i zítra u vásVyberte si z více přepravcůNejen e-sjhop, ale i prodejna v Praze na SmíchověNaše firma opravuje produkty Suunto pro polovinu zemí EU.K naprosté většině hodinek dostanete atraktivní sportovní dárek.Podívejte se na přehled slev a cen některých modelových řad

 

H.S.H Sport na Firmy.cz 

QR KÓD
   Nejlepší německé odolné čelovky LUPINE. Na řidítka, přilbu, jako čelovka. 
čelovky 
 
  

 
suunto vertical

boty 

PARAMETRY HODINEK

B
barometr
A
altimetr
C
kompas
G
GPS
R
multisport
P
puls
EKG
O
puls
optický
D
kalorie
b
výdrž
(GPS)
V
kroky



45 sleva
 

DOPORUČUJEME


SS021965000
Ambit3 Vertical Black
9 490 Kč  2 990 Kč

SS020678000R
Ambit3 Sport Black (HR)
10 990 Kč  4 290 Kč

SS050807000
Suunto 9 Peak Pro All Black
12 289 Kč  8 270 Kč

SS050807000R
Suunto 9 Peak Pro All Black
12 289 Kč  7 590 Kč



SS050524000R
Suunto 9 Peak Moss Gray
14 759 Kč  5 850 Kč


Postup reklamace

Úvod

Dbáme o rychlost a důkladnost při vyřizování reklamace, resp. opravy. Přestože držíme dobře zásobený sklad náhradních dílů, v ojedinělých případech bývá nutná součinnost s výrobcem.

Při rozhodování o reklamaci postupujeme vždy podle zákona a řídíme se pravidly výrobců.

Pro snížení rizika nefunkčnosti produktů nabízíme u některých produktů Prodlouženou záruku* a Záruku expresní opravy* se zapůjčením náhradního produktu v případě delší opravy.

Reklamace se řídí Reklamačním řádem H.S.H Sport, s.r.o.
*) Rozšířené záruční služby jsou dostupné pouze u vybraných e-shopů.

Pro zjednodušení a maximální přehlednost uvádíme pokyny pro proces reklamace.

1. Reklamaci nelze podat telefonicky. Produkt včetně dokladů je třeba předat osobně, nebo poslat poštou nebo přepravní společností, která dodává na adresu.

2. K výrobkům si vždy připravte záruční list s vyplněným názvem modelu, sériovým číslem, datem zakoupení přístroje a potvrzení prodejce, kde byl přístroj zakoupen, prodejní paragon s vyznačeným datem prodeje a prodejní cenou.

reklamace

3. Pokud k danému produktu vlastníte Certifikát Expresní opravy, předložte nám jej.

4. Zabalení. Zasíláte-li nám reklamovaný produkt poštou, je třeba ho zabalit tak, aby byl chráněn proti poškození během přepravy. Produkt je třeba poslat vždy kompletní – nelze poslat jen jeho poškozenou část, ale veškeré funkčně související příslušenství.

reklamace

5. Jak zaslat? Při zaslání nezasílejte do úložen jako je např. Zásilkovna nebo Balíkovna, zásilka se Vám vrátí. Použijte dopravu do ruky/na adresu.

6. Doprovodný text. Dále přiložte podrobný popis závady či nefunkčnosti přístroje.

7. Kontakty. Pro hladké a rychlé vyřízení reklamace je nezbytný e-mailový a telefonický kontakt a adresa pro doručení nazpět.

reklamace

8Zboží odesílejte na adresu:

    Pivovarská 13
    Praha 5 - Smíchov
    150 00

9. Po přijetí reklamace je reklamovaný produkt předán k posouzení. Reklamace je posuzována v rámci zákonů ČR a dle závazných pravidel výrobce.

10. V případě nedodání dokladů prokazující nárok záruku neběží zákonné lhůty pro vyřízení do doby jejího prokázání.

11. Obalový materiál ve kterém je zařízení zasláno, bude recyklován, nebo zlikvidován. Nezasílejte proto zařízení v originálním balení.

12. Prostudujte si reklamační řád.

Postup odstoupení od smlouvy do 14 dnů

Právo Spotřebitele odstoupit od smlouvy se řídí zákonem a  platnými Všeobecnými obchodními podmínkami

! Odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží platí pro spotřebitele (tedy pokud jste nenakoupili jako firma/klub/škola) a za předpokladu, kdy nebylo zboží na přání zákazníka upraveno.
( § 1818, § 1820 odst. 1 písm. f), § 1829 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník) 

1. Jako zákazník nás coby prodejce musíte o odstoupení od smlouvy písemně informovat. Akceptujeme elektronickou informaci o odstoupení zaslanou na adresu expedice@hshsport.cz  

2. Uveďte následující informace (nebo klikněte na tento odkaz pro e-mail)

  • "Odstupuji od smlouvy do 14 dní a vracím zakoupený produkt/produkty"
  • Jméno, příjmení, telefon:
  • Číslo zakázky (případně číslo faktury):
  • Datum, kdy jste produkt obdržel:
  • Zřetelná fotografie dokladu o koupi jako příloha e-mailu (formát jpg, nebo PDF)
  • V případě odstoupení od smlouvy týkající se jen části nákupu, napište kterých výrobků se odstoupení týká:
  • Pokud jste obdržel v objednávce dárek a je uveden na faktuře byť s cenou 0 nebo 1 Kč, pak jste povinen dárek vrátit.
  • Uveďte způsob, jakým produkt vracíte (poštou, donesením na provozovnu):
  • Uveďte způsob, jakým chcete vrátit peníze (číslo účtu a banku, hotově na provozovně):

3. Neprodleně odešlete zakoupený produkt nebo produkty včetně originálního balení a zakoupeného příslušenství na adresu:
    Pivovarská 13,
    Praha 5 - Smíchov
    150 00